»Sredstva, ki bodo potrebna za to, so milijardna. Govorimo o vlaganjih, za katera bo morala prispevati celotna generacija. A to je edina pot naprej, če želimo izkoristiti naš geografski položaj. Logistika je eno od gospodarskih področij, kjer ima Slovenija največje naravne prednosti.«
»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»V ta namen so na ministrstvu v zadnjih mesecih pripravljali 'vizionarsko orientiran, predvsem pa ambiciozen' načrt vlaganja v železniško infrastrukturo za naslednjih 30 let, ki bo zahteval bistveno višja finančna sredstva kot do zdaj, pri čemer je Mihelič omenjal znesek 12 milijard evrov.«
»Cilj železniška infrastruktura.«
»Gradimo primorsko, štajersko progo, na gorenjski smo prenovili žilo od Kranja do Jesenic, vključno s predorom. Železniško mrežo želimo posodobiti tako za hitrejši prevoz tovora kot za prevoz potnikov.«
»Formula vlaganja v celoletno infrastrukturo je pravilna in jo je treba nadaljevati.«
»Pri železniški infrastrukturi gre za drage projekte, a ne smemo gledati preozko, pač pa moramo upoštevati, da je pri teh projektih poskrbljeno tudi za precej cestne infrastrukture, kot so podvozi in nadvozi, protihrupna ograje in podobno.«
»že oktobra sprejela delni program za obnovo naše infrastrukture, kjer je bilo takrat za to namenjeno 751,6 evrov«
»Naš geografski položaj je popolnoma drugačen, imamo pa tudi zelo različno zgodovino in menim, da je to preprosto treba upoštevati.«
»Samo v proračunih za naslednji dve leti je v vsakem predviden po več kot pol milijarde evrov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju